Blog > Komentarze do wpisu

Pytać, pytać i jeszcze raz pytać.

Mówi się, że "droga jest zawsze na końcu języka", tzn. jeśli nie wiesz jak dojść do wyznaczonego punktu, pytaj tubylców. Zasadę tę stosuję i dodatkowo przenoszę właściwie na wszystkie dziedziny życia. Dzięki temu nabyłam moje najnowsze skarby.



O tym zielonym kuferku już pisałam. Znalazłam go na stronie Zary i była to miłość od pierwszego wejrzenia. Chodziłam do Zary, szukałam i nic. Aż w końcu kilka dni temu poszłam po rozum do głowy, spisałam numer produktu ze strony i zadzwoniłam. Okazało się, że jest, więc jeszcze tego samego dnia poleciałam po jej odbiór. Na miejscu pani przyniosła ją z zaplecza, a w całym sklepie nadal jej nie było. Mogłabym sobie więc dalej szukać, bezskutecznie.


Za to wczoraj w Answear kupiłam inną torebkę (zaczynam zastanawiać się czy jest coś takiego jak torebkoholizm?), którą obserwowałam co najmniej od 2-3 miesięcy. Była już trochę przeceniona, ale ciągle coś mnie powstrzymywało od jej zakupu. Odezwałam się w końcu na facebooku do konsultantów Answear, którzy obiecali podpytać speców od sprzedaży, czy da się zorganizować jakąś promocję. Minęło kilka dni i pojawiła się promocja na już przecenione torebki, która nawiasem mówiąc trwa do 18.11. W połączeniu z darmową przesyłką to naprawdę warta rozważenia oferta.

Nie wiem czy tak nietuzinkowe traktowanie klienta to stała praktyka Aswear, ale nigdy nie spotkałam się z czymś takim w innych sklepach. Ukłony!



Oprócz torebki, szarpnęłam się również na boski naszyjnik. Teraz czekam z niecierpliwością na wtorek. Nigdy nie sądziłam, że będę chciała szybkiego końca długiego weekendu :)

Źródło zdj: zara.com, answear.com

piątek, 11 listopada 2011, frenja
Tagi: answear zara

Polecane wpisy

Komentarze
Gość: kelly, *.uib.no
2011/11/11 17:22:34
Kto pyta nie błądzi ;) Answear zbiera plusy, rzadko się coś takiego spotyka!
-
modologia
2011/11/12 22:57:38
Warto dzwonić i pytać - właśnie mam za sobą nieco osobliwy telefon zagranicę w imieniu zainteresowanego zakupem kurtki klienta. Co ciekawe, pracownik sklepu po zachodniej stronie granicy zaproponował, że odłoży kurtkę na 2-3 dni, jeśli klient chce ją przymierzyć (tak: przymierzyć, nawet nie kupić). Klient pojechał, przymierzył i kurtkę kupił. Kto pyta, nie błądzi, a sklep zarabia ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Moda to szczególna forma życia, która ma zapewnić kompromis między tendencją do społecznego zrównania a tendencją do indywidualnej odrębności.

G. Simmel

Każda ilustracja umieszczona na tym blogu, która nie należy do mnie, jest opisana źródłem swojego pochodzenia. Reszta podpisana frenja.blox.pl jest moją własnością i ich kopiowane jest możliwe tylko za moją zgodą.

Bardzo proszę niespamować w komentarzach, każdorazowo spam będzie usuwany! Jeśli tworzysz ciekawą biżuterię/ubrania albo prowadzisz interesującą stronę, napisz do mnie. Jeśli Twoje dzieło wpadnie mi w oko, niewykluczone że o Tobie napiszę, ale bardzo proszę, nie spamuj.